Blog spółkowy: gotowe spółki zoo - Warszawa: na sprzedaż, do rejestracji lub do założenia spółek!

Alima-Gerber – testowanie opakowań

Testowanie opakowań Frugo opierało się na kilku pomysłach opartych na wnioskach wyciągniętych z badań. Po wywiadach grupowych przeprowadzonych wśród nastolatków i rodziców młodszych dzieci zaprojektowano ostateczny kształt, wygląd i pojemność butelki. Podstawową zaletą opakowania okazała się jego funkcjonalność i oryginalność, tzn. rodzaj zamknięcia – zakrętka z „guzikiem bezpieczeństwa”. Informacja ta dokładnie spełniała podstawowy cel, jaki postawił sobie producent, tj. wytworzenie wśród potencjalnych użytkowników przekonania, że nowy napój jest pod każdym względem inny niż wszystkie dotychczasowe.

Równocześnie wzór etykiety i pomysł na bilboardy, został oparty na stylistyce graffitti postrzeganym jako symbol wolności, swobody twórczej i wyrazu buntu młodzieży. Ponadto w celu uzyskania jak największego autentyzmu, zaproszono do ich zaprojektowania sprajowców, malujących na co dzień mury warszawskich osiedli. Otóż pod opieką pracowników działu kreatywnego odpowiedzialnej agencji reklamowej, przygotowującej kampanię nowego napoju, przyszli docelowi klienci sami wykonali projekt graficzny wizualnej części kampanii, która została później wykorzystana przy projektowaniu form graficznych i całościowej koncepcji wizualnej kampanii.

Badania eksperymentalne Są stosowane do wykrycia związków przyczynowo-skutkowych wśród głównych czynników ksztaltu- jących dane zjawisko. W trakcie przeprowadzania tego rodzaju badań można kontrolować większość czynników wpływających na poziom danego zjawiska. W badaniu związków przyczynowo-skutkowych często stosuje się metodę eksperymentu rynkowego, która pozwala na stwierdzenie wielkości i kierunku wzajemnych relacji pomiędzy elementami wpływającymi na charakter analizowanego zjawiska.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.