Blog spółkowy: gotowe spółki zoo - Warszawa: na sprzedaż, do rejestracji lub do założenia spółek!

Rodzaje sponsoringu

Uczestniczenie w tworzeniu lub wzmocnieniu obrazu firmy i jej renomy jako całości instytucjonalnej Sponsoring instytucjonalny Komunikacja instytucjonalna przedsiębiorstwa przejawiająca się poprzez obraz sponsorowanego wydarzenia lub osoby

Bezpośrednie lub pośrednie wsparcie wzrostu sprzedaży Sponsoring promocyjny Zintegrowana komunikacja reklamowo-promocyjna w ramach instrumentów marketingu mix przedsiębiorstwa wyrażająca się poprzez obraz sponsorowanego wydarzenia lub osoby

Znany producent whisky firma George Ballantine and Sons zdecydowała się na sponsoring zawodów snowboardowych ISF Word Pro Tour. Docelową grupą klientów byli aktywni sportowo yuppies. Wybranie snowboardu jako dyscypliny sportu związane było z faktem dostrzeżenia przez sponsora podobieństwa między stylem życia i wartościami propagowanymi przez snowboard a charakterem whisky określanym jako „indywidualnym, aktywnym i inspirującym do samorealizacji”.

Dzięki sponsoringowi, ISF Ballantine’s Word Pro Tour jest transmitowana przez stacje telewizyjne w wielu krajach oraz opisywana w dużej liczbie czasopism, co sprawia, że marka producenta whisky jest globalnie kojarzona z ciekawym sportem i aktywnym trybem życia.

Ponadto firma George Ballantine and Sons wykorzystuje sponsoring we własnej kampanii promocyjnej, przygotowując materiały reklamowe z emblematami ISF Ballantine’s Word Pro Tour oraz wypuszczając na rynek promocyjną serię whisky w snowboardowych opakowaniach. Za trzyletni kontrakt sponsoringowy z International Snowboard Federation firma zapłaciła 4 min funtów.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.