Czy wiarygodność firmy jest ważna w oczach klientów

Jeśli ktoś próbuje wam wmówić, że wiarygodność firmy w świadomości klientów stanowi sprawę drugorzedną w prowadzeniu interesów to od razu odsyłajcie taką osobę z kwitkiem albowiem jest w ogromnym błędzie. Wprowadzanie takiej informacji jest niedopuszczalne bo zakrzywia rzeczywistość i sprawia, że coraz więcej osób w myśl błędnej tezy popełnia szereg niedopuszczalnych błędów, które na końcu skutkują bolesną porażką dla właściciela firmy. Znam ludzi, którzy twierdzą, że dobry marketing jest najważniejszy i owszem mogę się z tym zgodzić, ale nikt nie powie mi, że szacunek i poważanie wśród klientów są nic nie znaczącą kwestią. Na takie bluźnierstwo już nie mogę sobie pozwolić. Wiarygodność firmy w oczach ludzi, z których pieniędzy się utrzymuje jest niezwykle potężną siłą. Dzięki temu zdobywa się lojalnych klientów, którzy nawet jeżeli oferowane przez nas usługi lub produkty są nieco droższe niż u konkurencji oni zostają z nami wspierając całą działalność. Jeśli ktoś mówi, że to co napisałem powyżej kompletnie się nie liczy to musiał postradać rozum i gada od rzeczy. Reklama jest dźwignią handlu z tym zgadzam się w stu procentach, ale jeżeli wciska się ludziom kijowy produkt to czym prędzej nawet dobra reklama nie pomoże i sprzedaż będzie spadała drastycznie w dół. Atut jakim jest wiarygodność firmy w oczach klientów powinien mieć na uwadze każdy biznesmen, który chce coś osiągnąć. Nie ukrywam, że wielkie koncerny mają sobie za nic zdanie klientów i wcisneli by im największe badziewie żeby zarobić, ale małe przedsiębiorstwa wciąż mogą mieć dobre relacje ze swoim konsumentem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *