Blog spółkowy: gotowe spółki zoo - Warszawa: na sprzedaż, do rejestracji lub do założenia spółek!

Czy wiarygodność firmy jest ważna w oczach klientów

Jeśli ktoś próbuje wam wmówić, że wiarygodność firmy w świadomości klientów stanowi sprawę drugorzedną w prowadzeniu interesów to od razu odsyłajcie taką osobę z kwitkiem albowiem jest w ogromnym błędzie. Wprowadzanie takiej informacji jest niedopuszczalne bo zakrzywia rzeczywistość i sprawia, że coraz więcej osób w myśl błędnej tezy popełnia szereg niedopuszczalnych błędów, które na końcu skutkują bolesną porażką dla właściciela firmy. Znam ludzi, którzy twierdzą, że dobry marketing jest najważniejszy i owszem mogę się z tym zgodzić, ale nikt nie powie mi, że szacunek i poważanie wśród klientów są nic nie znaczącą kwestią. Na takie bluźnierstwo już nie mogę sobie pozwolić. Wiarygodność firmy w oczach ludzi, z których pieniędzy się utrzymuje jest niezwykle potężną siłą. Dzięki temu zdobywa się lojalnych klientów, którzy nawet jeżeli oferowane przez nas usługi lub produkty są nieco droższe niż u konkurencji oni zostają z nami wspierając całą działalność. Jeśli ktoś mówi, że to co napisałem powyżej kompletnie się nie liczy to musiał postradać rozum i gada od rzeczy. Reklama jest dźwignią handlu z tym zgadzam się w stu procentach, ale jeżeli wciska się ludziom kijowy produkt to czym prędzej nawet dobra reklama nie pomoże i sprzedaż będzie spadała drastycznie w dół. Atut jakim jest wiarygodność firmy w oczach klientów powinien mieć na uwadze każdy biznesmen, który chce coś osiągnąć. Nie ukrywam, że wielkie koncerny mają sobie za nic zdanie klientów i wcisneli by im największe badziewie żeby zarobić, ale małe przedsiębiorstwa wciąż mogą mieć dobre relacje ze swoim konsumentem.

Podobne Artykuły

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.